Gıda-Tek Uluslararası Gıda ve Gıda Teknolojileri Fuarı 2016

Reklamlar

Gıda-Tek Gıda ve Gıda Teknolojileri Fuarı ne zaman nerede?

Gıda üretim, paketleme, et ve et ürünleri üretimi, depolama, gıda güvenliği ve kalite kontrol teknolojilerinin tanıtılacağı fuarımızda, üretici ve ihracatçıların bir araya geleceği geniş bir katılımcı profiline sahip olacaktır.

Bu yıl Ankara’da gıda sektörünün önde gelen kuruluşlarının katılımıyla gerçekleştirmeyi planladığımız 7. Uluslararası Gıda ve Gıda Teknolojileri Fuarı’mız, 24 – 27 Kasım 2016 tarihlerinde Ankara ANFA Altınpark Expo Center’da düzenlenecektir.

Ankara’da sektörün buluşma noktası olmasını hedeflediğimiz fuarımızda, geniş bir katılımcı profili ve ziyaretçi yelpazesi ile yiyecek ve içecek üreticilerinin, ürünlerine ve markalarına değer katacak yenilikçi, güvenilir ve hızlı çözümleri bir arada bulabilecekleri ticari bir platform olmayı, hizmet veren ve hizmete ihtiyaç duyan kesimleri birleştirmeyi amaçlıyoruz.

İnsan hayatının vazgeçilmezi olan gıda sektörü, gelişen teknoloji, ürünlerin raf ömrünün uzatılması ve uluslararası pazarda sevkiyat ağının gelişmesi ile her geçen gün daha da büyümekte ve rekabet zorlaşmaktadır.

Katılımcıların ürünlerini son tüketiciye tanıtması, bayi ve aracı kurum ilişkilerinin geliştirilmesi için kritik bir rol oynayan "7. Uluslararası Gıda ve Gıda Teknolojileri Fuarı", aynı zamanda gıda üreticisi firmaların yeni teknoloji makinalar ve üretim sistemleri hakkında bilgi sahibi oldukları bir platformdur.

Gıda-Tek 2016 Gıda Fuarı Künyesi
• Fuar Tarihi : 24 - 27 Kasım 2016
• Fuar Ziyaret Saatleri : 10:00 - 19:00
• Fuar Yeri : Anfa Altınpark Fuar Merkezi Ankara Türkiye
• Organizatör : İnfo Uluslararası Fuar Tanıtım A.Ş.

Gıda üretim, paketleme, depolama, gıda güvenliği fuarı nerede
Gıda-Tek Fuarı Ürün Grupları Nedir?
- Gıda İşleme Makineleri
- Meyve Suları, Alkolsüz İçecekler ve Maden Suyu
- Otomasyon Sistemleri
- Şekerleme Ürünleri ve Çikolata
- Gıda Paketleme Makineleri
- Kabuk Soyma, Sap ve Çekirdek Alma Makineleri
- Ambalajlama Makineleri
- Pastörizasyon, Sterilizasyon ve Filtrasyon Sistemleri
- Beyaz Et ve Kanatlı Hayvan Üreticileri
- Endüstriyel Mutfak Ekipmanları
- Değirmen Makineleri Ekipmanları
- Et kesme Makineleri ve Ekipmanları
- Market Raf ve Sergileme Malzemeleri
- Catering Ekipmanları
- Un Eleme, Hamur Yoğurma ve İşleme Makineleri
- Ağırlık Tartım ve Kontrol Sistemleri
- Fırın ve Pasta Ekipmanları
- Endüstriyel Bıçak ve Mikserler
- Katkı Maddeleri, Maya ve Yağlar
- Dilimleme Makineleri
- Et ve Et Ürünleri
- Otomasyon Sistemleri
- Yağ Üreticileri
- Kalite Kontrol Test Cihazları
- Un Fabrikaları
- Konveyör Bant Sistemleri ve Kayışlar
- Unlu Mamuller & Makarnalar
- Frigorifik Araç Sistemleri ve Ekipmanları
- Hassas Teraziler ve Nem Tayin Cihazları
- Silo Tank ve Ekipmanları
- Hazır Gıda ve Sosları
- Soğuk Hava Depolama Sistemleri

7. Gıda Zirvesi
Dünyamızın en önemli sorunlarından birisi insanlara sağlıklı ve besleyici gıdaların ulaşamamasıdır. Tüketeceğiniz gıdanın hangi malzemeden, hangi koşullar altında, hangi tarihte, hangi katkı malzemeleri kullanılarak üretildiği çok önemlidir. Özellikle direkt tüketilen gıda ürünlerinde üretim güvenliği ve kalite kontrol, üretimin en kritik noktalarındandır. Bu noktada yapılacak en küçük hata, insan hayatını tehlikeye atacaktır.

Ülkemizde ve dünyada, üretim güvenliğini ve kalite kontrol sistemlerini geliştirmek için önemli adımlar atıldı. Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından denetim organları oluşturuldu, yeni yasa ve yönetmelikler çıkartıldı.

Üretim güvenliği ve kalite kontrol sistemlerinin geliştirilmesi için üretici firmaların dikkat etmesi gereken hususlar, son teknoloji ürünü gıda kontrol makineleri ile yeni çıkan kanun ve yönetmelikler hakkında bilgi verilmesi amacıyla, alanında uzman bakanlık denetçileri tarafından yapılacak olan 7. Gıda Zirvesinde;

· Bitkisel Üretim ve Güvenilir Gıda,
· Hayvansal Üretim ve Güvenilir Gıda,
· Organik Üretim ve Güvenilir Gıda,
· Ambalaj ve Güvenilir Gıda,
· Üretim Bandında Kalite Kontrol Sistemi,  konuları ele alınacaktır.