Marka / Tüketici etkileşiminin en yaratıcı örnekleri her yıl Brand Week'te

Reklamlar

Pazarlama dünyasının Süperstarları BWI’da yürüyor..

Yüzlerce konuşmacı, binlerce ziyaretçi burada... Global Marka İkonları Yürüyüşü; Pazarlama dünyasının Süperstarları BWI’da yürüyor..

Pazarlama iletişimi evreninin tüm paydaşlarını biraraya getiren Brand Week Istanbul'da birbirinden ilginç etkinlikler sizi bekliyor

Marka ve tüketici etkileşiminin en yaratıcı örnekleri her yıl Brand Week'te, bu yıl dördüncüsü düzenlenecek etkinliğin yıldızları Yılın en ilham verici haftası...07 - 11 Kasım 2016 Lütfi Kırdar Kongre Merkezinde..

Yaratıcı olduğu kadar etkili de olabilen işlerin yarışması: "Felis" Felis Ödülleri her yıl pazarlama iletişiminin en iyi örneklerini onurlandırıyor.

Global marka imgesi konseptinin pazarlama dünyasındaki yeri

Felis Yarışması'nın amacı; marka inşasının temel taşı olan pazarlama iletişiminin alt disiplinlerindeki yaratıcılık ve kalite ile üretim tekniğini yukarıya taşımaktır. (Felis Ödülleri'nin başvuru süresi 23 Eylül 2016 tarihine kadar uzatılmıştır.)

Yaratıcılığın; medya planlama ve satın almanın, halkla ilişkiler faaliyetlerinin, doğrudan pazarlama aktivitelerinin, tasarımın ve ana mecralarda boy gösteren reklamların amacına ulaşmasındaki başarısını vurgulamak, gelişip ilerlemesine katkı sağlamak, bu alanda faaliyet gösteren kişi ve kurumları motive ederek, başarılarını belgelemek, onurlandırmak ve ödüllendirmektir.

David Ogilvy, 1956 yılında American Association of Advertising Agencies için Şikago’da yaptığı konuşmasında marka imgesi konseptinin pazarlama dünyasındaki yerinden bahsediyordu. Ogilvy’ye göre her reklamın daha karmaşık bir simgeye, marka imgesine katkı sağlayacak şekilde kurgulanması zorunluydu.

Marka, tüm strateji ve tanıtım süreçleriyle bir kişiliğin tecessümüne dönüşürken bu kişiliğin mesajlarını ve niyetini hedef kitlelere iletecek bir maskotun varlığı ya da markanın felsefesiyle bütünleşen bir ikon, bu bağlamda, marka imgesine sağlayacağı katkı açısından tartışılmaz bir önem taşıyor şüphesiz.

Pazarlama sektörünün hikâyenin önemine gitgide daha fazla vurgu yaptığı bugünlerde, markanın hikâyesi gibi ikonunun hikâyesi de önem taşıyor. . . 
Markanın hedef kitlesiyle kuracağı iletişimin ve bizatihi hedef kitlesinin karakteristiklerine göre şekillendirilmesi ve kurgulanması gereken ikon, yani “bir kişi, düşünce, akım veya herhangi bir şeyi tek başına simgeleyen ve anlatan şekil veya resim” markanın duruşunu hedef kitlesine aktarabilmesi için eşsiz bir mecra..
Pazarlama dünyasının süperstarları marka ikonlarını kutlamak ve İstanbullularla buluşturmak üzere Brand Week Istanbul’un açılışı Marka İkonları Yürüyüşü ile yapılıyor.

Brand Week Istanbul’un en coşkulu ve en “gürültülü” anlarına sahne olan geçit töreninde markaların maskotları ve ikonlaşmış öğeleri, Brand Week Istanbul’un dinamizmini kentin sokaklarına yansıtacak.

Brand Week Istanbul İletişim Bilgileri:

Telefon +90 (212) 282 26 40 | Faks +90 (212) 282 26 32

E-posta events@kapital.com.tr Adres: Nispetiye Cad. Akmerkez E Blok Kat:6 Etiler 34337 İstanbul / Türkiye