FLYTECH Havacılık Eğitim Zirvesi 2016

Reklamlar

Havacılık Eğitim Zirvesine zaman nerede yapılacak?

Çağımızın en dinamik sektörlerinden biri olan ve dünyada sürekli bir şekilde gelişme sağlayan havacılık sektöründe ülkemizde de önemli adımlar atılmıştır.

Geçmişte bu sektörde yer almak bir hayli zorken, günümüzde arz talep parametrelerine bağlı olarak sektör büyümeye başlamış ve buna bağlı olarak kalifiye eleman açığı artmıştır.

Küreselleşen dünyada önemli bir meslek alanı hâline gelen havacılık sektöründe, havacılık bilgisi ve kültürüne sahip yetişmiş eleman istihdam edilmesi, her geçen gün daha da önem kazanmaktadır. Bu açığı kapatmak için sivil havacılık eğitimi konusunda yeni üniversiteler ve akademiler açılmıştır.

Hava yolu şirketlerinde Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği, Sivil Havacılık ve Kabin Hizmetleri, Uçak Teknolojisi gibi programlardan mezun kişilerin istihdam edilmesi; sektörde donanımlı personel sayısının arttırılmasının yanı sıra, aynı zamanda bu şirketlere zaman yönetimi ve maliyet açısından büyük kazanç sağlamaktadır.

Göreve yeni başlayan personel, gerekli mesleki eğitime sahip olduğunda şirketlerin personel eğitimine ayırdıkları süre azalmakta ve buna bağlı olarak eğitim maliyetleri de düşmektedir. Kalifiye personel sayısının artışı, iş verimliliğini arttırdığı gibi hata riskini de azaltmaktadır.
Havacılık Eğitim Zirvesine zaman yapılacak?  
Flytech 2016 1. Havacılık Fuarı 20 – 23 Ekim 2016 tarihleri arasında Ankara Altınpark Expo Center’da sektör temsilcilerinin katılımlarıyla gerçekleştirmeyi planlanan 1. Havacılık Eğitim Zirvesi’nde düzenlenecektir.

• Eğitimin Yatırım Geri Dönüşünü Ölçme
• Eğitimde QR kodların Kullanımı
• Uçuş Eğitiminde Simülatör Kullanmanın Faydaları
• Uçuş korkusunun üstesinden nasıl gelinir ve diğer eğitim konuları ele alınacaktır.

Flytech 2016 1. Havacılık Fuarı Detay
Flytech Tarihleri: 20 - 23 EKİM 2016
Flytech Ziyaret Saati: 10:00 - 18:00
Fuar Yeri Nerede: Anfa Altınpark Fuar Merkezi Ankara